03-9561997
לבירורים ושאלות חייגו

מילאו פרטים





    שירותי בדיקת תכניות בניה

    חברת דובי מהנדסים מספקת שירותי בדיקת תכניות בניה לחברות ולפרטיים. שירותי בדיקת תכניות בניהאנו מעמידים לרשותכם 30 שנות ותק, ניסיון ומוניטין עשיר בביצוע בקרה של תכניות מוגשות על ידי מתכננן הנכס, ועל בסיסם ייגשו לביצוע בפועל. מטרתנו היא צמצום החשיפה של היזם בשלב הביצוע בפועל על ידי מציאת סתירות בין התכניות השונות(חשמל, אינסטלציה, מיזוג וכו') ואבחון חוסר בנתונים והוראות לקבלן לפני יציאה לביצוע. מטרת הביקורת הינה גילוי ליקויים בתכנון, פערים, הוראות הסותרות או לא תואמות את תקנות התכנון והבניה והתקנים המחייבים. יש להבין כי ברגע שהתכנון מסתיים ,הקבלן מתקשר בחוזה לביצוע הפרוייקט עם המזמין על סמך התכניות לביצוע של הפרוייקט. כל שינוי בתכניות במהלך הביצוע - אם עקב חשיבה מחדש של המזמין ואם בגלל שנמצאו אי התאמות בתכניות יהיה כרוך בתשלומים מנופחים לקבלן. רק בביקורת תכניות בזמן, נוכל לחסוך לבעל הנכס או היזם זמן וכסף רב ומניעת סחטנות מצד הקבלן. אנו מתמחים בביצוע בדיקה של תכניות לנכסי נדל"ן, לרבות דירות חדשות מקבלן, בתים פרטים, דירות יד שנייה, מבני מסחר ומשרדים ובדיקות בדק בית.

    להצעת מחיר בנושא בדיקת תכניות מוגשות חייגו: צרו קשר בלחיצה מניידים

    בעיות נפוצות המתגלות בתכניות מוגשות -

    1. נתונים חסרים בתוכניות - במקרים רבים בהם אנו עושים בקרה על תכניות מוגשות אנו נתקלים בחוסר הגדרה של פרטי ביצוע. בפועל הקבלן במקרה כזה עושה מה שנראה לו, בד"כ לקבלן נראה מה שזול יותר ולא בהכרח טוב. חוסר ההגדרה בתכניות וחוסר המידע,משחק לידי הקבלן. לדוגמה: המתכנן החסיר מידע בנוגע לפרטי איטום. בפועל הקבלן יבצע איטום על פי המפרט הזול ביותר, ירכוש חומרי איטום זולים כי לא נאמר אחרת בתכניות משפטית הוא יהיה צודק.
    2. הנחיות מפורשות וירידה לפרטים - לא פעם מתכנן הפרויקט מחסיר מידע מפורש שאותו הוא אמור לספק בתכניות אותם הוא מגיש ואינו יורד לפרטים. לדוגמא: בתכנית המוגשת רשומה מידת החלון הרצויה בחדר השינה אך לא מפורט סוג החלון ואופי החומר הרצוי (עץ / אלומיניום ,איזה סוג פרופיל או כל חומר נפוץ אחר) הקבלן בפועל ישלים את החסר בביצוע על פי שיקוליו הוא, אשר כאמור לעיל בד"כ אינם התוצאה הרצויה למזמין.
    3. סתירה בין תכניות - יש לבדוק סנכרון בין התכניות השונות המוגשות כי ברב המקרים יווצרו התנגשויות בין המערכות השונות.
    • לדוגמא: צנרת ביוב בבניין "חותכת" קורות בטון,או צנרת אחרת ותעלות מיזוג אויר.
    • דוגמא אחרת: הכנה לניקוז מזגנים אשר איננה בגבהים הנכונים לאיסוף המים.
    • דוגמא נוספת: נקודות חשמל ממוקמות במקום המיועד לארונות,או מאחורי דלת נפתחת.
    אנו נבצע עבורכם בקרת איכות הכרחית של התכניות המוגשות לכם בכדי לחסוך לכם זמן בביצוע תיקונים או פשרות ומשאבי כסף שניתן לחסוך!

    למידע נוסף והצעות מחיר, צרו קשר או חייגו: צרו קשר בלחיצה מניידים

    תעודת הצטיינות לשרותי בדק בית:

    בדק בית – הענקת הצטיינות לחברה מספר 1

    מבחר עצום של חוות דעת לדוגמא

    חוות-דעת-לדוגמא-ממומחה-מס-1

    חוות דעת והמלצות:

    לכל ההמלצות- לחצו כאן
    אריה סאלם
    שרות מקצועי מאוד
    דובי מהנדסים:
    בדק בית המלצות
     
    22.10.19

    "עמדתי מול אדם שהפגין מקצועיות וניסיון רב, והסביר לי על סמך ניסיונו לאיזה חלקים בנזקים צריך להתייחס ולאיזה לא."

    השאירו פרטים לחזרה:





      Call Now Button