03-9561997
לבירורים ושאלות חייגו

מילאו פרטים





    בדיקת ליקויי בניה

    למה כדאי לעשות בדק בית לדירות מקבלן או יד שנייה

    בישראל של העשור האחרון האמירו מחירי הדירות בכ 58% בממוצע, בעוד ההכנסה הממוצעת עלתה רק בכ 20% בלבד, מה שהופך את שוק הנדל"ן בישראל, לאחד משווקי הנדל"ן הרותחים והבעייתיים ביותר. הכבדת נטל המשכנתא על רוכשי הדירות, מעמיד בסכנה את יכולתם לעמוד בהחזרים והופך את רכישת הנכס לעסקה מסוכנת יחסית עבורם.

    אולם למרות הסיכונים הרבים עדיין ממהרים ישראלים רבים לרכוש נכסים במחירים גבוהים מאד, ללא בדיקת ליקויי בניה אמיתית של הנכס אותו הם רוכשים, תוך הוספת סיכונים נוספים לעסקה. נכסי הנדל"ן בארץ סובלים מלא מעט ליקויים, חלקם כתוצאה מגיל המבנה, אולם חלקם הנכבד קשור דווקא לאיכות הבנייה ולליקויים הנוצרים כתוצאה משימוש בחומרי גלם לא איכותיים או אי עמידה בתקני הבניה שנקבעו בחוק.

     

    אתם עומדים לפני ביצוע עסקת רכישה? או אולי מכירה של נכס נדל"ני? רוצים להיות בטוחים שעשיתם עסקה טובה? 

     

    למידע נוסף ולהצעת מחיר, לחצו כאן להשארת פרטים לחזרה או חייגו:

    צרו קשר בלחיצה מניידים

     

    בדיקת ליקויי בנייה – לא לקונים בלבד

    לפני כל רכישת או מכירת נכס, מומלץ לשני הצדדים להזמין בדיקת ליקויי בנייה מקצועית, אשר מספקת נתוני אמת לגבי מצבו האמיתי של הבית. כך למשל יוכלו רוכשים לדעת האם הנכס אותו הם עומדים לרכוש, אכן שווה את המחיר הנקוב לגביו, או לקבל אומדן אמיתי של עלויות השיפוץ הצפויות להם במידה והם מעוניינים דווקא בבית ישן מאד בגלל מיקומו או ערכו התרבותי וההיסטורי.

    מוכר הנכס מאידך יוכל לקבל את כל נתוני האמת על הבית ולהגן על עצמו מטענות או מתביעות משפטיות העלולות לצוץ מצד הרוכשים לאחר הרכישה. בדיקת ליקויי בנייה היא איננה הליך היכול להתבצע באופן עצמאי, ויש צורך באיש מקצוע מוסמך ואשר מוכר ומקובל במערכת בתי המשפט להוות מומחה מקצועי בהליכי בוררות או תביעות משפטיות הנוגעות לליקויי בנייה בנכסי נדל"ן.

    בנימה אישית אנו ממליצים לכם לא להתפשר אפילו כמלוא הנימה כאשר מדובר בבדק בית, מדובר על המסמך שיכול לערוב לביטחונכם האישי ולביטחון משפחתכם, אל תהססו ליצור איתנו קשר בכל הנוגע לבדק בית ראשון או בדק בית שלאחר תיקוני הקבלן.

    חיסכון פירושו לפעמים – אסון

    בשנים האחרונות גילו ישראלים רבים כי הנכס שרכשו סובל מליקויים כה חמורים שעלות תיקונם מגיעה לכדי עשרות או לעיתים אף מאות שקלים. בהתחשב בנטל המשכנתא הכבד הרובץ ממילא על כתפי הרוכשים, הוצאה כזו עשויה לגרום להתמוטטות משק הבית ולקריסה כלכלית של רוכשי הנכס.

    לכן לפני ביצוע הרכישה, אל תנסו לחסוך את עלות הבדיקה. ממש כפי שאינכם חוסכים בבדיקת כלי רכב משומש או כל מוצר אחר. בדיקה מקצועית עשויה להיות בהחלט ההבדל בין בית חלומות לבית אסונות.

    למידע נוסף ולהצעת מחיר, לחצו כאן להשארת פרטים לחזרה או חייגו:

    צרו קשר בלחיצה מניידים

    תעודת הצטיינות לשרותי בדק בית:

    בדק בית – הענקת הצטיינות לחברה מספר 1

    מבחר עצום של חוות דעת לדוגמא

    חוות-דעת-לדוגמא-ממומחה-מס-1

    חוות דעת והמלצות:

    לכל ההמלצות- לחצו כאן
    דליה יזדי
    22.02.2022
    דובי מהנדסים:
    בדק בית המלצות
     

    עד כמה התרשמת מהמקצועיות של דובי? – שרות מקצועי מאוד
    עד כמה את/ה מרוצה מזמן ההמתנה לביקורת שקיבלת? – מרוצה מאד
    האם התקבל יחס אישי לנוכחים בביקורת? – יחס אישי מאד
    פרק הזמן בין הביקורת ובין הפקת חוות הדעת הכתובה. – שרות מהיר ביותר
    זמינות דובי לשאלות הבהרה בעקבות חוות הדעת. – זמינות מלאה וקשובה

    השאירו פרטים לחזרה:





      Call Now Button