03-9561997
לבירורים ושאלות חייגו

מילאו פרטים





    ליקויי בניה נפוצים

    ליקויי בניה נפוצים

    חברתנו מספקת שירותי בדיקת בדק בית וליקויי בניה לאנשים פרטיים ולחברות וגופי ציבוריים. 

    דובי מהנדסים מעמידה לרשותך שנות ותק רבות באיתור ליקויי בניה נפוצים וניסיון עשיר בביצוע ביקורת ליקויי בנייה לנכסי נדל"ן, לרבות דירות חדשות מקבלן, בתים פרטים, מבני מסחר, תעשייה, מבני משרדים ועוד.

    להצעת מחיר צרו קשר או חייגו: צרו קשר בלחיצה מניידים

    לא תמיד מזג האוויר אשם – על ליקויי בניה נפוצים

    כל בניין, בית או מבנה הנמצא בשימוש ארוך טווח חשוף במשך השנים לבלאי הנוצר באופן טבעי מהשימוש שנעשה בנכס. פגעי מזג האוויר, דיירים מתחלפים, סוגי שימוש שונים, ושיפוצים מזדמנים, הם חלק מהסיבות לבלאי הנכס, אולם מעבר לבלאי המתווסף לבית במהלך הזמן, ישנן בעיות וליקויים הנוצרים כבר בשלבי בניית המבנה ואינם קשורים לפגעי הזמן. דוגמאות לליקויי בנייה נפוצים שאנו נתקלים בהם הרבה:
    אי עמידה בתכניות המבנה על ידי הקבלן, שימוש בחומרי גלם לא תקניים וביצוע לא איכותי של עבודות הבניה לסוגיהן השונים במהלך הקמת המבנה, הם הגורמים העיקריים לליקויי בניה נפוצים, ואשר אותם ניתן למנוע מראש על ידי הקפדה על תקנים ושימוש בחומרי גלם ובבעלי מקצוע איכותיים. חשוב לדעת כי גם שימוש בחומרי גלם איכותיים ובבעלי מקצוע הטובים ביותר, אינם ערובה להיעדרם של ליקויי בניה. מלאכת בניית הבית מורכבת ממארג צפוף ומורכב של בעלי מקצוע וחומרי גלם אשר רק אנשים מקצועיים יודעים לשלב ביניהם בצורה נכונה כדי להביא לתוצאות הרצויות.

    כל שלב בניה והבעיות הנפוצות שלו

    כתמים בריצוף - קירובבשורות הבאות נביא מספר ליקויי בניה נפוצים המתרחשים בשלבים שונים של בניית הבית, החל משלב התשתיות, עבור דרך שלב השלד, וכלה בעבודות התשתית הפנימיות ועבודות הגמר. למעשה בכל אחד משלבי בניית הבית עלולות להיווצר תקלות, ועלולים להיגרם ליקויי בניה, חלקם חמורים יותר ומשמעותיים וחלקם חמורים פחות אולם עלולים להחמיר במהלך השנים ולפגוע באיכות הבית ובאיכות החיים של דייריו. ליקויי בניה נפוציםליקויי הבניה הנפוצים בשלבי הבניה הראשונים נוגעים לתכנון לקוי ולשימוש בחומרי גלם לא איכותיים. בשלב בניית השלד מבוצעות העבודות החשובות ביותר לאורך חייו של המבנה. שימוש לא נכון בברזל בניין, או סוגי בטון לא מתאימים עלולים לפגוע מהותית באיכות הבניה, ולגרום תוך זמן קצר לפגיעה משמעותית בנכס. כך למשל שימוש בבטון "רך" מדי ביציקת עמודי הבניין הראשיים המהווים עמודים תומכים, מטיל בספק את יכולתו של המבנה לעמוד בעומסים המיועדים לו. וסביר להניח שבטון לא מתאים יגרום להופעת סדקים מהירה, התרחבות מואצת של הסדקים בעמודים ובקירות המבנה, ויצריכו בסופו של דבר עבודת שיקום יקרה וארוכה.

    ליקוים נפוצים זה לא תמיד רק לתקן סדקים -

    מעבר לסדקים בטיח ובקירות המחוברים לעמודים, ישנם ליקויים הנוצרים במהלך עבודות התשתית הפנימיות כמו חשמל ואינסטלציה. צנרת שאיננה בשיפועים הנכונים, קוטר צינורות ביוב לא מתאים ותכנון לקוי של מערכת המים וסילוקם מהבית, עלולים להתממש עבור הדייר, בצורה של סתימות חוזרות ונשנות, ניקוז איטי וסילוק מים לא יעיל מהבית, הופעה של רטיבות במקומות מעברי הצנרת, ופיצוצי צנרת עקב שימוש בצנרת לא תקנית. תיקון של ליקויי אינסטלציה מצריך לא פעם עבודת שיקום ותיקון הדורשת שבירת קירות, פירוק חיפוי הרצפה, וגורמת לאי נוחות מתמשכת לדיירים והוצאות כספיות כבדות ומיותרות עבור הדיירים. אמנם בבתים חדשים קובע החוק כי קיימת תקופת בדק חוקית המטילה את אחריות התיקון על בעל המקצוע או הקבלן, אולם קשה להאמין שהאחריות והביצוע ימתיקו את הצורך להתגורר אצל חברים או בני משפחה עד לסיום תיקון הליקויים.

    פיקוח בניה עצמי? – רק אם אתם גם עורכי דין

    שלב הגמר של הבית הוא אחד השלבים המועדים ביותר לפורענות מבחינת ליקויים. קוצר הרוח של הדיירים וחוסר הידע המקצועי שלהם, הם שילוב קטלני לאיכות העבודה בבית.

    טיח חוץ המיושם בצורה לקויה, איטום המבנה וגג המבנה, התקנת מערכת חלונות לקויה ועוד, הם רק קמצוץ משלל ליקויי הבניה הנפוצים במהלך עבודות הגמר.

    חשוב לדעת כי פיקוח הנדסי מקצועי צמוד ורצוף הוא הדרך הבטוחה ביותר להימנע מליקויים הנוצרים במהלך בניית הבית. מהנדס צמוד המכיר את התקנים והדרישות, יכול לחסוך לדיירים הוצאות העלולות להגיע בקלות למאות אלפי שקלים, ניסיון לחסוך בעלות הפיקוח וביצוע הפיקוח באופן עצמאי ולא מקצועי, סופו שיסתיים, כך סביר להניח במסדרונות בית המשפט.

    להצעת מחיר צרו קשר או חייגו: צרו קשר בלחיצה מניידים

    תעודת הצטיינות לשרותי בדק בית:

    בדק בית – הענקת הצטיינות לחברה מספר 1

    מבחר עצום של חוות דעת לדוגמא

    חוות-דעת-לדוגמא-ממומחה-מס-1

    חוות דעת והמלצות:

    לכל ההמלצות- לחצו כאן
    דליה יזדי
    22.02.2022
    דובי מהנדסים:
    בדק בית המלצות
     

    עד כמה התרשמת מהמקצועיות של דובי? – שרות מקצועי מאוד
    עד כמה את/ה מרוצה מזמן ההמתנה לביקורת שקיבלת? – מרוצה מאד
    האם התקבל יחס אישי לנוכחים בביקורת? – יחס אישי מאד
    פרק הזמן בין הביקורת ובין הפקת חוות הדעת הכתובה. – שרות מהיר ביותר
    זמינות דובי לשאלות הבהרה בעקבות חוות הדעת. – זמינות מלאה וקשובה

    השאירו פרטים לחזרה:





      Call Now Button