03-9561997
לבירורים ושאלות חייגו

מילאו פרטים





    בדק בית במרכז

    מתגוררים באזור המרכז? מחפשים שירותי בדק בית? רוצים את עזרתו של מהנדס בעל וותק של מעל ל- 30 שנה?

    חברת דובי מהנדסים מספקת לכם שירותי בדק בית במרכז ברמה הגבוהה ביותר!

    לפרטים נוספים או לקבלת הצעת מחיר חייגו עכשיו צרו קשר בלחיצה מניידים

    • אנו חברה הנדסית מוסמכת לביצוע בדק בית באזור המרכז. תכנון, פיקוח וליווי הנדסי של מאות פרויקטים בארץ ובעולם.
    • לאחר סיום הבדיקה בבית תקבלו דו"ח מקיף בכתב אודות התקלות או המפגעים שהתגלו. דו"ח זה כולל תמונות והסברים אשר איתו תוכלו לגשת לקבלן לדרוש את התיקונים או לחילופן תוכלו לנהל מו"מ על רכישת הדירה בצורה טובה יותר.
    • במידת הצורך אנו נספק ליווי הנדסי בתיקוני בדיקת הבית בהתאם לדו"ח ליקויי הבנייה.
    • דובי מהנדסים בע"מ מבצעת ביקורת מבנים ואיתור ליקויי בניה בנכסים, תכנון, פיקוח וליווי הנדסי ובוררויות בסכסוכי בנייה.

    חברת דובי מהנדסים מבצעת בדיקות בכל עיר במרכז. להלן חלק קטן מהערים בהן אנו פועלים:

    בדק בית בתל אביב | בדק בית בנתניה | בדק בית בחולון | בדק בית בירושלים | בדק בית במודיעין | בדק בית בבת ים

    ביצוע בדק בית במרכז הארץ – זו חובה מוסרית

    בדק בית במרכזגוש דן הוא האזור הנדל"ני הצפוף ביותר בישראל, והבניה המואצת של השנים האחרונות הופכת אותו ליותר ויותר צפוף ככל שחולף הזמן. אולם המחסור בקרקעות פנויות לבניה, עלויות הנכסים הגבוהות מאד ונכסים ישנים המגבילים את תנופת הבניה, מאלצים רבים לעבור לערי הלוויין של תל אביב. כיום ערי הלוויין מהמעגל השני של תל אביב כמו רמת גן וגבעתיים כבר אינן מספיקות לאכלוס ההגירה החיובית שיש אל גוש דן, ומעגל ערי הלוויין השלישי מתחיל להתמלא גם הוא. כמות המבנים האדירה הקיימת באזור שבין ראשון לציון ועד לכפר סבא, נתונה למסחר תמידי בין קונים למוכרים ועסקאות נדל"ן מתבצעות בפועל בכל דקה נתונה. אולם יחד עם זאת חשוב לזכור כי גוש דן הוא גם אחד האזורים הוותיקים במדינה, וינו מספר עצום של נכסים הסובלים מליקויי בניה חמורים, שחלקם מקורו בפגעי הזמן וחלקו נובע מבניה לא תקינה או ליקויי תשתית שבוצעו בזמן בניית הנכס. כאשר אתם מעוניינים לבצע עסקת נדל"ן באזור המרכז, רצוי ומומלץ כי תזמינו עבור הנכס דו"ח בדק בית מקצועי, שיבוצע על ידי חברה מקצועית ומוסמכת. עסקת הנדל"ן שתבצעו היא מן הגדולות שתבצעו בחייכם אם לא הגדולה שבהן, ולא יעלה על הדעת כי תחסכו כמה מאות או אלפי שקלים, כדי לרכוש נכס פגום בעלות של מיליוני שקלים.

    אין דין מודיעין כדין ראשון לציון

    ביצוע בדק בית במרכז, ניתן לקבל מכל חברה מוסמכת הנמצאת באזור ומכירה את תוואי השטח והחוקים המוניציפאליים ברשות. כך לדוגמה במידה ואתם מעוניינים בבדק בית בחולון או בדק בית בכפר סבא, אין כל הגיון להזמין מומחה שאינו מקומי ואינו מכיר את הנפשות הפועלות באזור זה מבחינת רשויות החוק והרשות המוניציפאלית. חוקי הבניה והתכנון משתנים מעיר לעיר ומאזור לאזור, ובדק בית במודיעין הוא שונה מהותית מבדק בית בראשון לציון, שכן היתרי הבניה, חוקי הרשות המקומית, וחוקי העזר העירוניים שונים מהותית בין שני המקומות. (כך למשל בניה מעל גובה מסוים באזורים אחדים במודיעין, היא עבירה על תקנות העזר העירוניות בעוד שבחולון או בראשון לציון אין זה כך). לכן כאשר אתם בוחרים מהנדס מוסמך לביצוע דו"ח בדק הבית שלכם, השתדלו לבחור אותו מתוך התאמה לאזור מגוריכם, ורק לאחר שבדקתם כי הוא אכן מוסמך ומקובל על הרשויות באזור מגוריכם. הכנת דו"ח על ידי מהנדס שאינו תושב האזור, יכולה אומנם להיות מוכרת, אך חוסר היכרותו עם חוקי הרשויות המקומיות עלולות לגרום לכם הפתעות לא נעימות אם תגיעו לדיונים משפטיים או לבוררות מול מהנדס אחר.

    הדרישה הגוברת

    בשנים האחרונות אנו רואים דרישה גודלת בכל חלקי הארץ לבדק בית. יותר ויותר בניינים ונכסים נמכרים לאחר שנים ללא שיפוץ או שיפוץ לקויי בניינים אלו אינם עומדים בדרישות מכון התקנים. גם באזור המרכז יש המון נכסים שדורשים שיפוץ, חיזוק יסודות, תיקון תשתיות ואסטטיקה כללית כדי לעמוד בדרישות מכון התקנים. חשוב לציין שחשוב לבחור מהנדס שבקיא במגוון עבודות הקונסטרוקציה בכל ההנחיות של מכון התקנים ויש לו שנות נסיון רבות ועין חדה לליקויי בניה. המהנדס יבדוק עמידות הנדסית ויציבות, כך שהבניין יחזור לעמוד בקריטריונים הגבוהים ביותר.

    אם בא לכם סתם להרוס בתים ישנים – אולי כדאי שתחשבו שוב

    בשנים האחרונות הפך דו"ח בדק הבית במרכז הארץ לכורח חיוני, שמטרתו להגן על מבצעי העסקה מתרמיות או מחוסר גילוי נאות של פרטים הנחשבים מהותיים לאיכות העסקה. אף אחד מאתנו לא היה רוצה לגלות כי המבנה אותו רכש בכסף כה רב הוא למעשה "חבית אבק שריפה" העומדת להתפוצץ בכל רגע או למען הדיוק במקרה שלנו – לקרוס בכל רגע. רכישת נכס מתבצעת ברב המקרים לטווח ארוך, וישנם נכסים רבים בהם הרוכש מודע היטב לכך שהוא רוכש נכס הזקוק לשיפוץ, אולם אין פירוש הדבר שהנכס יכול להיות מסוכן למגורים. לא בטוח כלל כי רוכש כזה יהיה מעוניין ברכישה גם בידיעה שהמבנה מסוכן וכנרה יהיה מיועד להריסה. ביצוע דו"ח בדק בית אמור למנוע בדיוק מצבים כאלה. לכן גם אם אתם מחפשים דירה במצב לקוי כדי להוזיל את המחיר ולבצע בה שיפוץ שישפר את מעמדה ויקפיץ את מחירה כלפי מעלה, עדיין רצוי מאד שתזמינו בדקה מקצועית בטרם תחליטו על רכישת מבנה ישן ורעוע. אתם ממש לא רוצים לגלות כי הרשות המקומית תאסור על שיקום המבנה, או תמנע מכם שיפוץ בגלל חוק כזה או אחר, ואתם "תיתקעו" עם פיל לבן שחוץ מלרוקן לכם את הכיס באופן חודשי על פני 20 השנים הבאות או יותר, לא ישמש אתכם לכלום.  

    להצעת מחיר צרו קשר או חייגו: צרו קשר בלחיצה מניידים

    תעודת הצטיינות לשרותי בדק בית:

    בדק בית – הענקת הצטיינות לחברה מספר 1

    מבחר עצום של חוות דעת לדוגמא

    חוות-דעת-לדוגמא-ממומחה-מס-1

    חוות דעת והמלצות:

    לכל ההמלצות- לחצו כאן
    דליה יזדי
    22.02.2022
    דובי מהנדסים:
    בדק בית המלצות
     

    עד כמה התרשמת מהמקצועיות של דובי? – שרות מקצועי מאוד
    עד כמה את/ה מרוצה מזמן ההמתנה לביקורת שקיבלת? – מרוצה מאד
    האם התקבל יחס אישי לנוכחים בביקורת? – יחס אישי מאד
    פרק הזמן בין הביקורת ובין הפקת חוות הדעת הכתובה. – שרות מהיר ביותר
    זמינות דובי לשאלות הבהרה בעקבות חוות הדעת. – זמינות מלאה וקשובה

    השאירו פרטים לחזרה:





      Call Now Button