03-9561997
לבירורים ושאלות חייגו

מילאו פרטים





    התקדמות הפרויקט

    תפרטו את המפרט לפרטיו

    בכל פרויקט בניה או בדק בית המתרחש בישראל, מבוצע הבניין על פי מפרט טכני. נכון שבמהלך הבניה בעקבות תקלות או אילוצים טכניים משתנה המפרט מדי פעם, אולם שינויים אלה הם קטנים ביותר ואינם מהווים פגיעה ממשית בבניין או באיכות החיים של דייריו העתידיים. כל זאת כאשר מדובר במבנה חדש. אולם מה קורה כאשר וועד בית של מבנה ישן, שדייריו כבר מתגוררים בו, מחליט לבצע שיפוץ כולל למבנה, כמו במקרים של שיפוצים במסגרת תמ"א 38 הנערכים חדשות לבקרים בארץ? מי מוודא כי המפרט המובטח על ידי היזם, הוא אכן המפרט הראוי ,ומי מוודא כי אכן המפרט מבוצע הלכה למעשה?

    לגור בבניין בשיפוץ – לא נעים במיוחד

    שיפוץ מבנה תוך כדי העובדה שדייריו נמצאים בו הוא מורכב לאין ערוך, ומעורבים בו שיקולים שלעיתים אינם קיימים במבנים חדשים, כמו הניסיון מצד כולם לסיים את הפרויקט במהירות בגלל אי הנוחות הכרוכה בו לדיירים, תופעה המובילה לא פעם להעלמת עין מצד הדיירים לגבי המפרט המובטח, מה שבטווח הארוך יפגע בהם באופן ממשי וישבש את שגרת חייהם.

    הפתרון - פיקוח הנדסי מטעם הדיירים

    על מנת לוודא כי הפרויקט אכן מתקדם בקצב הרצוי ועל פי כל המפרט לו התחייב היזם המבצע, רצוי כי וועד הבית יתקשר עם חברה הנדסית המציעה שירותי פיקוח הדוקים של מהנדס בניין מוסמך מטעם וועד הבית. שכר הטרחה של המהנדס משולמת על ידי היזם והבחירה של המהנדס הרצוי נעשית על ידכם. פיקוח כזה, יוודא כי קצב הבניה נשמר, וכי כל המפרט אותו מציע היזם אכן מקויים וכי הדיירים מקבלים את המוצרים האיכותיים ביותר והעומדים בתקנים .  

    תעודת הצטיינות לשרותי בדק בית:

    בדק בית – הענקת הצטיינות לחברה מספר 1

    מבחר עצום של חוות דעת לדוגמא

    חוות-דעת-לדוגמא-ממומחה-מס-1

    חוות דעת והמלצות:

    לכל ההמלצות- לחצו כאן
    דליה יזדי
    22.02.2022
    דובי מהנדסים:
    בדק בית המלצות
     

    עד כמה התרשמת מהמקצועיות של דובי? – שרות מקצועי מאוד
    עד כמה את/ה מרוצה מזמן ההמתנה לביקורת שקיבלת? – מרוצה מאד
    האם התקבל יחס אישי לנוכחים בביקורת? – יחס אישי מאד
    פרק הזמן בין הביקורת ובין הפקת חוות הדעת הכתובה. – שרות מהיר ביותר
    זמינות דובי לשאלות הבהרה בעקבות חוות הדעת. – זמינות מלאה וקשובה

    השאירו פרטים לחזרה:





      Call Now Button